Welkom op onze nieuwe site. Hulp nodig? Onze klantenservice staat voor u klaar
Sluiten

Bestellingen

1. Wat is de status van mijn bestelling?

Log in op uw persoonlijk account om de status van uw bestelling te zien.

  • Als deze met PostNL wordt geleverd, kun je de bestelling volgen via Track&Trace.
  • Voor zendingen van grote en/of zware artikelen kun je het best contact opnemen met een van onze medewerkers.

2. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

  • Indien je bestelling nog niet verstuurd is, kan deze geannuleerd worden. Log daarvoor in op je persoonlijke account of neem telefonisch contact op met een van onze medewerkers 
  • Een geplaatste bestelling kan niet gewijzigd of aangevuld worden. U dient de bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen.

3. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt de mogelijkheid de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien de materialen door ons opgehaald dienen te worden,  zijn de retourkosten voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Houtmarkt geretourneerd moeten worden. Vul het Modelformulier voor herroeping in als je de overeenkomst wilt herroepen en voeg dit bij de retourzending.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, minus de  transportkosten, binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product in goede orde retour is ontvangen.

 Uitzonderingen

  • Maatwerk-bestellingen kunnen niet retour gestuurd worden. Onder maatwerk verstaan wij de producten die niet standaard tot ons assortiment behoren of speciaal op maat zijn gemaakt.
  • Producten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop Houtmarkt geen invloed heeft.
  • Geleverde producten die snel kunnen bederven of verouderen, zoals etenswaren met een beperkte houdbaarheidsdatum.
  • De levering van producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.
  • De levering van producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten.

4. Wanneer krijg ik mijn geld terug bij retourneren?

Je hebt de mogelijkheid om een bestelling te annuleren of te retourneren.

  • Bij annulering wordt het bedrag direct terug gestort op uw rekening.
  • Bij retourneren, maken wij het bedrag over wanneer de producten in goede staat zijn retour gekomen, minus de € 95,00 transportkosten voor het bezorgen en minus de transportkosten voor het ophalen.
  • We rekenen € 95,00 transportkosten voor het ophalen van goederen.
Klantenservice